O emocjach w pracy i o tym, jak pomagają nam odnieść sukces zawodowy.
Wyjątkowo zabawny, ciepły, dowcipny i mądry przewodnik, pokazujący jak inteligentnie pogodzić emocji z profesjonalizmem. Obala mit, że w pracy nie ma miejsca na emocje. Nie można komunikować się zrozumiale, dopóki nie będzie się świadomym własnych uczuć i emocji, które wywołuje się u innych. Nie można budować produktywnych relacji w pracy, jeśli pokazuje się siebie jak robota.
Ta książka pomoże zbudować dyscyplinę emocjonalną, której potrzeba, aby odnieść sukces.
W książce znajdują się krótkie komiksy - zabawne i pouczające.
Podejrzewam, że każdy z Was chociaż raz miał ochotę rzucić wypowiedzeniem tudzież zamordować współpracowników. Sama wiele razy musiałam zachować poker face, rzucając w myślach zaklęcia. Co można zrobić, by tego uniknąć? Jak opanować emocje i dogadać się ze współpracownikami? Na te i wiele innych pytań odpowie ta książka.
Czyta się ją szybko, jest napisana w prosty sposób, bez problemów zrozumiecie słowa autorek. Przykłady, którymi operują, pochodzą z życia zwykłych pracowników. Myślę, że ta książka może pomóc osobom, które znalazły się na zakręcie w pracy i zastanawiają się, co zrobić dalej. Plusem książki jest to, że została napisana zarówno dla zwykłego pracownika, jak i dla jego przełożonego. Każdy znajdzie dla siebie wskazówki, które można wprowadzić do pracy, żeby chodzenie do niej mniej bolało.
Książkę uzupełniają komiksy, zabawne, ale dzięki nim można lepiej zapamiętać słowa autorek. Ważne rzeczy znajdują się również na końcu publikacji. Ot, takie streszczenie w pigułce. Jednak moim zdaniem warto przeczytać całą książkę.
Premiera książki odbędzie się już jutro.
Za egzemplarz recenzencki
dziękuję Wydawnictwu MUZA.
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz
Dziękuję za każdy zostawiony komentarz. Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne. Jeśli zostawicie mi swój adres to obiecuję, że Was odwiedzę :)